Sommerjobb for ungdom: Sommeråpen ungdomsklubb og sommerspillskole

Er du en engasjert ungdom mellom 15-17 år som ønsker sommerjobb på Nesna?  Hjelp oss å arrangere ungdomsklubb og sommerspillskole!

Nesna kommune skal ansette to ungdommer mellom 15-17 år som skal drive ungdomsklubb i uke 26, 27 og 28. I tillegg trenger vi ungdom til å arrangere spillsommerskole (i samarbeid med Nesna kodeklubb) og brettspilldager (i samarbeid med Nesna bridgeklubb).

Arrangere ungdomsklubb

Arbeidsoppgavene vil være organisering og gjennomføring av aktiviteter for ungdom. Undomsklubben er for ungdom som skal starte i 8. klasse til høsten til de som er 17 år.

Møteplassen har base i ungdomsklubbens lokaler, men enkelte dager kan aktiviteter legges andre steder ut fra værmessige forhold og hvilke aktiviteter som skal gjennomføres. Arbeidstiden vil være hverdager fra 12:00-15:30.

Sommeråpen ungdomsklubb er et tilbud som drives av familieteamet, og de vil ha voksne til stede gjennom hele perioden. Lønns- og arbeidsvilkår følger gjeldende tariffavtale.

Søknadsfrist er 7. juni, og du søker ved å sende en e-post til postmottak@nesna.kommune.no.

Spørsmål om stillingene? Kontakt Camilla Enga Andersen.

Arrangere sommerspillskolen

• Spillsommerskolen som gjennomføres 7. og 8. august, mellom klokken 10.00 og 14.00.
  • Lego-league samling fra 9- til 11. august

Spillvertene er ungdom fra 10. klasse og oppgaver, vi søker deg som er mellom 16 -20 år, og som har lyst til å jobbe med barn. Erfaring kan være en fordel, men er ikke et krav.

Du må ha interesse for dataspill, gaming og teknologi, og du har evne til å kunne jobbe selvstendig, du er pålitelig og tar initiativ. Du får god arbeidserfaring som du kan ta med deg videre!

Arbeidsoppgavene er:

• hjelpe og veilede spillsommerskolens deltakere.
  • rydde og ordne samlingene, og skole- og biblioteklokalene.
  • ansvar for en av gamingaktiviteter til mindre barn: VR, X-Box, Switch og lignende.
  • hjelpe med å organisere spillturneringer og andre aktiviteter.

Krav om politiattest

Du må legge ved en bekreftelse med underskrift fra dine foresatte på at de vet at du søker om politiattest.

Slik søker du

Du søker ved å sende en e-post til postmottak@nesna.kommune.no.

Spørsmål om stillingene? Kontakt Analilia Castro.