.ASPXANONYMOUS
Informasjonskapselen brukes av ASP.NET for å identifisere anonyme brukere på siden.

ASP.NET_SessionId
Informasjonskapselen brukes av ASP.NET for å identifisere hver enkelt bruker.

__AntiXsrfToken
Informasjonskapselen brukes til å beskytte mot angrep mot nettstedet.

ApplicationOptions
Informasjonskapselen brukes til å beskytte mot angrep mot nettstedet. Den inneholder informasjon for at nødvendige script og apper fungerer.

intralink_organisasjon_lastaction
Informasjonskapselen brukes for å holde deg innlogget i nettstedets "Lag og organisasjoner"-modul.  *foreløpig ikke i bruk på Nesna kommunes nettside.

intralink_organisasjon_token

lang
Informasjonskapselen inneholder språkinformasjon.

ReadSpeakerSettings
Brukes av ReadSpeaker for å lagre dine innstillinger ved bruk av ReadSpeaker.

CONSENT, 1P_JAR, APISID, DSID, HSID, IDE, NID, SAPISID, SID, SIDCC, SSID
Informasjonskapselen brukes av Google til å samle nettsidestatistikk og lagre brukerpreferanser samt informasjon til deres produkter. Denne informasjonskapselen identifiserer deg ikke personlig, med mindre du er logget inn på Google, i så fall er den knyttet til Google-kontoen din.

_ga, _gid
Informasjonskapselen brukes av Google til å skille brukere.
Informasjonskapselen brukes også til å samle nettsidestatistikk og lagre brukerpreferanser samt informasjon til deres produkter. Denne informasjonskapselen identifiserer deg ikke personlig, med mindre du er logget inn på Google, i så fall er den knyttet til Google-kontoen din.

_gat
Informasjonskapselen brukes av Google i forbindelse med Analytics for å begrense databruk på nettsteder med høy trafikk.

mp_*
Informasjonskapselen brukes av Mixpanel for å kjøre sporbruk på nettstedet.

ignoreemergency
Informasjonskapselen brukes når kommunen har aktivert sin beredskapsportal, men personen som besøker nettstedet ønsker å se den vanlige portalen.